Morfar på besök

Jag har inte så mycket att säga om dagen. Den har bokstavligen flygit förbi utan att vi egentligen gjort så mycket.
Efter att Glenn varit hemma på lunch ringde pappa/morfar och sa att han var på väg till oss. Han hade nog lite Casperabstinens. hihi Han hade varit på marieberg och passade på att komma ut till oss när han ändå var i krokarna. Vi tackade inte nej till sällskap! Morfar & Casper busade som galningar, jag tror båda var lika trötta efteråt. ;) Casper somnade gott en stund efter att morfar åkt igen.
 
En stund senare kom älskling hem och vi åkte till Örebro och hämtade hem v70n. Så nu är hon hel och fin igen. Dock behöver den andra stötdämparen fixas också, men det får bli när hon ska på service. Vilket är snart. ;)
 
Ja nu ikväll har vi ätit pannkaka som vanligt och pojkarna sover. Jag ska sätta mig framför tvn en stund och sen krypa ned i sängen.
Saknar redan att få pyssla med grisar. haha.. men om några månader så är det fulla rulle igen så. ;) Min nya chef smsade förut om att det var suggringsmöte nästa vecka som han ville ha med mig på. Självklart liksom! Kul!
 
Nej hej och hå. Nu ska jag gå och tigga lite gos av kärleken min.
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0