Dagisplats

Vilket hyseri det är mot parken zoo just nu. Följer det via facebook och media och jäklar vad de måste svettas. Tycker dock många går för långt och kastar dödshot personligt mot de inblandade och sånt är inte okej. Det dem gjort är fel och oetiskt, men man ska ändå inte behöva höra saker som "vi vill döda er och slänga in er i ett frysrum". Hm.. Vet själv hur det var när "grisskandalen" var. Mycket kan förstoras upp, och många som inte ens är skyldiga dras ned i skiten. Dock kommer det i regel något bra ur det, och jag tror att detta kommer bidra till ännu bättre förhållningsrutiner på alla zoo´n.
 
Från det ena till det andra. Igår fick vi ett glädjande besked. Casper har fått dagisplats! På det dagiset vi önskade desutom. Det känns skitbra! Går allt som planerat skolas han in i februari. Spännande och skrämmande. haha..
Det påminner mig om att det snart är dags för mig att hoppa ut i arbetslivet. Jag längtar!
 
Casper är på skitdåligt humör idag. Vet inte vad jag ska hitta på för att få herrn på bättre humör. Det kanske blir lite bättre i eftermiddag när han fått sova lite. Eller jag hoppas det iallafall. ;)
 
Nu ska vi förbereda lunch. Falukorv med stuvade grönsaker.
Ha det gott.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kloka ord om Zoo-skandalerna.

Svar: Tack mor. :)
nikoba.blogg.se

2012-10-18 * 12:48:54
Postat av: Linda

Vad fin han var i den tröjan :-)

Svar: Tack :)
nikoba.blogg.se

2012-10-18 * 23:21:14
URL: http://Http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0