Casper går!

 
Nu har det klickat! Casper går, helt själv! Ostadigt såklart men man ser att han fattat poängen och tar insiativ till att gå hela tiden. hihi Smirre såg lätt skärrad ut när Casper stapplade efter honom i hallen skrikandes av lycka. ;) haha
Hoppas han fortsätter gå nu. :D Så han kan visa upp sina nya kunskaper i helgen. Han har ju en förmåga att komma på en sak, sen smälta det unde ren månad för att sedan göra om det. ;)
Mamma & pappa är så stolt över sin lilla påg ♥
 
Vi var till Karin & Alex under förmiddagen. Även där så testade han att gå. Jag var halvt i chock stundtals. haha.. då han igår totalvägrade. hihi
Vi hade iallafall en supermysig förmiddag hemma hos K & A. Killarna har busat som vanligt och vi mammor har suttit och babblat. ^^ 
Vid mellisen så satt Alex och matade Casper med smörgårsbitar. Så sött! hihi
 
Vilket jävla väder det vart idag alltså. Tyckte det var riktigt mysigt imorse med snö på backen, men när det sen övergick till snöblask kände jag bara BLÄ. Hur många mer än jag tror att vintern kommer tidigt iår?
 
Men ja, nu har jag fått skriva av mig. Så glad över att Caspe äntligen visat intresse för att gå. :') Ikväll ska vi äta hamburgare.Vi har lyxat till det och köpt friscobröd.
 
Imorgon ska jag på möte med min nya chef. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: julle

hihi, här blev det oxå hamburgare :)

Svar: Gött! :D
nikoba.blogg.se

2012-10-29 * 17:55:03
URL: http://jullets.wordpress.com
Postat av: jossie

Åh har du ingen film på när han går? Tycker det är så sött :)

Svar: Jag ska försöka få till det, fullt i minnet på mobilen bara. (Vilket är det enda jag har att filma med just nu) haha Men jag ska fixa det! :'D
nikoba.blogg.se

2012-10-29 * 18:02:23
Postat av: Erika

Åh vad roligt :D :D

Svar: jaaa! :'D
nikoba.blogg.se

2012-10-29 * 19:46:27
URL: http://erikashundliv.blogg.se
Postat av: Maria

Vad kul!! :) Han är jättesöt!

Svar: Tack :D
nikoba.blogg.se

2012-10-29 * 20:01:36
Postat av: Alexandra

Wiiee Casper! Så roligt! ja, ge oss en film det! =)

Svar: Hihi vad go du är!Ska fixa en film så fort jag kan kan :D
nikoba.blogg.se

2012-10-29 * 21:46:24


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0