Torsdag förmiddag

Lungt och skönt här hemma. Casper står och grejar i hallen. Står och pratar med något låter det som. hehe
Det har varit full fart sen klockan sju. Bus bus bus och lite gnäll emllanåt när man inte får som man vill. ;)
 
Nu vid mellisen var han så söt. Satt och matade mig när jag sa "Kan mamma få?". Han såg så stolt ut att jag nästan börja grina n'r han försiktigt la in en liten brödbit i munnen på mig. haha Vad töntig man är som mamma. ;) ♥
 
Kom nyss på att idag, för ett år sen kände jag av de första förvärkarna. Vaknade ju tidigt på morgonen av dem. hihi Tänk att det snart är ett helt år sen vår skatt kom ut. Fantastiska unge! Jag är så lycklig över min lilla familj. ♥
 
Nej nu tycker Casper att jag ska lömna dumburken ett tag. Ha det gott!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Men Gud vad sött att han delade med sig, jag smälter ! :)

Svar: Hihi ja det är supergulligt! :D
nikoba.blogg.se

2012-11-01 * 22:26:25
URL: http://Http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0