Smirre ♥

Min fina goa kattkille. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Finare katt får man leta efter. Klappa honom från mig.

2012-11-01 * 20:13:04
Postat av: Mamma

Finare katt får man leta efter. Klappa honom från mig.

Svar: Verkligen! Ska jag göra. :)
nikoba.blogg.se

2012-11-01 * 20:13:09
Postat av: Sofia

Superfin kisse! Och fin bakgrund också. Ser nästan ihopklippt ut :P Jag har också en röd hankatt och precis som din Smirre så har han en mörkare röd rand på ryggraden. Undrar varför det är så? :)

Svar: Tack!Ja men jag lovar, bilden är oredigerad. :D

Röda ketter är så fina!
Jadu, jag vet inte. Det är nog bara så det är. De flesta katter har ju så. :) Även tigrar och lejon osv. :D
nikoba.blogg.se

2012-11-02 * 08:43:56


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0