Deppig morgon

Blä för denna morgon!!!
Chocken från gårdagen har lagt sig och jag har gråtit över Wilma. Det var hemskt att se henne död i dagsljus förut när jag hämtade morgonfodret till Stampe. :'( Att vakna till en tjock grå dimma förhöjde bara känslan av deppighet. Suck. Men i skrivande stund ser det ut som om solen tittar fram. :)
 
Selma mår bra idag. Fortfarande på smärtstillande då. Hon är fruktansvärt upprörd över att jag inte släpper ut henne. Honkattskrik är det bästa som finns.. ha ha ha.
Jag har försökt att få tag i vårdcentralen idag. Kan inte förstå varför det ska vara så krångligt att få en telefontid..
Ringde 1177 angående min förstoppade mage men hon hänvisade mig vidare till vc då en förstoppning på 6 veckor ofta behöver ses över av en läkare. Kul..
Men något måste göras. Jag är så uppsvälld i magen att jag ser gravid ut. Idag har jag dessutom ont och mår fasligt illa. :(
 
 
Ja så ser min dag ut. Nu fattas det bara att ungen ska bli på dåligt humör eller något.. :(
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Aajj!!! Fy sjutton, finns inget värre än magont. Krya på dig snarast! Hoppas det går över fort!
På ipaden finns en "app" (?) som heter Kartor, precis som på iPhone och där kan man släppa en knappnål genom att hålla på ett ställe och sen trycker man på den lilla symbolen som ploppar upp t. Vänster. Skitcoolt!!! Det är en bil med en kamera på taket som åkt runt nästan överallt jorden runt och filmat/tagit bilder :P men sedan jag uppdaterade min iPhone så funkar det bara på iPad :-/

Svar: Häftigt!
nikoba.blogg.se

2012-11-13 * 12:14:33
URL: http://Luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0