Barnbus & plöjning

Casper sov sött efter en förmiddag på öppna förskolan så jag fpr väl ta och passa på och sitta här en stund. :)
Casper har busat järnet på öppnis tillsammans med Alexander. Så söta tillsammans. hihi Så nu är han förhoppningvis "rastad" resten av eftermiddagen. ;)
Glenn sitter och plöjer här utanför. Vaknar Casper i tid så ska vi åka med i traktorn en stund sen.
 
Ehm.. haha nu fick jag bloggtorka. Vad ska jag skriva??
JO HAHA, måste berätta om min sjuka dröm inatt.
Jag har nu nämt för er att jag drömmer en massa knasiga drömmar om nya jobbet. Inatt var inget undantag.

Kom dit och skulle jobba en eftermiddag. Överallt var det korridorer av träskåp (?) som var smockfulla med diverse föremål. Vet att vi hade såna skåp i högstadiet inne i arkivrummen. haha Jaja hursom hälst. Jag visste inte vart jag skulle börja men sprang på en tjej (som jag vet jobbar på en annan gård) då hon var i full färd med att hämta två sprutor med medicin till två sjuka grisar så jag hakade på henne och sa att jag kunde hjälpa till.

Gick in i ett av stallen, men där fanns inga boxar med grisar i, utan frysboxar med en massa falukorvar. Det var alltså två falukorvar som var sjuka och behövde varsin spruta. (HAHA jag dööör..)
Så ja, de lärde mig hur en sjuk falukorv såg ut. De var liksom rödflammiga och febriga som en sjuk sugga med juverinflammation ungefär. ;)
Sen fortsatte drömmen med att jag tappade mina skor, och skulle hitta ett par nya. Kom in i fikarummet där det pågick ett föräldramöte med typ 20pers. Men jag klampade in där som ingenting och letade skor. haha..
Sen började det snöa inne i stallarna för en stor port stod öppen så att ambulanserna & traktorerna kunde åka in där.. (???)

HAHA vart får man allt ifrån?
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, stabilt ;)

Svar: Fruktansvärt. ;)
nikoba.blogg.se

2012-11-07 * 13:33:35
URL: http://erikashundliv.blogg.se
Postat av: julle

när jag var gravid hade jag sådär tossiga drömmar =P

Svar: Haha.. vad tror du jag hade? ;)
nikoba.blogg.se

2012-11-07 * 17:20:48
URL: http://jullets.wordpress.com
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Haha alltid du och dina knasiga drömmar! :D Jag dog lite också när jag läste, haha! :) Tror inte jag vet någon som drömmer så mycket som dig, hehe

Svar: Men säg inte så xD haha.. nu känner jag mig knäpp. ;)
nikoba.blogg.se

2012-11-07 * 17:56:35
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: Annika

Haha kvällens skratt helt klart! Underbart vrickad dröm! ;) skönt för övrigt att inte vara den enda som drömmer helt sinnessjuka drömmar! kram!

Svar: Haha bra att jag kan roa någon. ;) Desamma ;)
nikoba.blogg.se

2012-11-07 * 20:15:31
URL: http://thehugbunny.blogg.se
Postat av: Carro

Hahahaha, dom är jobbiga dom där sjuka falukorvarna ;) hahaha

Svar: Ja eller hur! :O
nikoba.blogg.se

2012-11-07 * 21:52:26
URL: http://whyevenbother.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0