Rabarber

Idag fick jag sovmorgon till halv elva. Älskling var så sugen på frukost att han var tvungen att gå upp. ;) Så då tog han Casper med sig. hihi Dock skulle jag nog gått upp jag med, bara drömde massa mardrömmar typ. Både igår natt och inatt har jag drömt helt galna saker. Otäcka saker! Kanske kan berätta om dem i ett annat inlägg.

Jaja, när jag steg upp gick jag ut och plockade in lite rabarber och fixade iordning med dem. :) Så nu kan vi få god rabarberpaj även i vinter som sagt. :)
Sen åt vi lunch och nu ska vi åka och hitta ett café någonstans som har öppet. Vi ska röra oss mot Askersund iallafall. Kanske stjärnsundslott. :) Hoppas vädret håller i sig! Picknickplanerna krasades ju hyffsat rejält iomed allt regn som kommit nu.. :( Bara här det regnat?

Aja, nu måste jag fixa mig iording.
Ha det gott.




Kommentarer
Postat av: LInda

Här har det inte regnat nåt, ser fint ut nu :)

2012-05-17 * 14:36:55
URL: http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0