Mors dag

Igår var det morsdag & jag blev firad som mamma för första gången. På morgonen när jag vaknade på morgonen hade mina killar ordnat med en överaskning som väntade på köksbordet när jag kom ned. Hihi fick en massa jordgubbsplantor samt en påse med jordnötsbågar som jag velat testa sen dem kom men inte unnat mig. Hihi så sött! Tack mina älskade. ♥

Vi startade sen dagen med att äta frukost ute i trädgården. Efter det åkte jag till plantagen och köpte nya frön till landet då vi fått så om lite som inte tålde 70mm regn plus att det blev så kallt efter sådden.
Kom hem och vi hjälptes åt med att rensa ogräs och så om det som skulle sås om. :)

Efter lunch åkte vi till Övralid som ligger på vägen mot Motala. Det är så himla fint där! Där mötte vi upp min mamma,pappa och bror. Vi satte oss och fikade på Cafét där. :)
Efteråt följde vi med hem till sänna där vi grillade.

Vi hade en sån himla mysig dag! Önskar att helgen inte gått så fort. :(
Idag jobbar Glenn igen så är ensam hemma med Casper. Mulet och trist väder idag så jag & Casper har hållit oss inomhus och kikat på film.

Hoppas alla mår bra där ute.


Kommentarer
Postat av: LInda

Åh Gud vad gulligt :)

2012-05-28 * 17:04:09
URL: http://luckylady.se
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Åh hihi jag fick också jordgubbsplanta på mors dag :) Bra present ju!



Sv: Ja verkligen, jag gillar verkligen Lundmyr så blev riktigt glad när jag såg att de hade extrapris på just det jag var ute efter, hehe :)

2012-05-29 * 11:20:38
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0