Vita skönheter

Dags att ta sig ur bloggkoman. Varit rätt skönt med lite paus av någon anledning. Vet inte riktigt varför. Vet inte heller varför jag inte orkat skriva heller. Jag har inte gått in i väggen om ni tror det. ;) Nejdå jag mår så bra så. Grubblar för mycket bara. Då är det tur att man har sina fina lilla familj att ägna sig åt. Så tacksam för Glenn som alltid står vid min sida. ♥

Jag ska strax ta en snabb,snabb, snabb,snabb,snabb dusch, sen se om jag får ihop någon snabb lunch till min älskade karln & mig, sen bär det av mot familjecentralen för att möta föräldrargruppen. Kul! :)
Har börjat promenera med en ung mamma, något äldre än mig, här i närkes kil, och hon skulle också dit idag eftersom hon missade denna "lektion" som vi ska ha idag. Hennes Alexander är lite äldre nämligen. &månader om jag inte minns fel. Så söt! Kul att träffas. :) Hoppas också på att träffa Anna & hennes lilla Mira.

Igår var jag på jobbet hela eftermiddagen, kom hem lite efter halv åtta på kvällen. Haha.. Satt och prata med Anders & Henrik i typ två timmar. Om allt verkligen! Dessutom börjat planera upplägget för den blivande hemsidan jag ska få pyssla med. Kuligt! :) Vänter bara på att Data-Ola ska fixa iordning ett program till mig. Sen blir det att fota grisar, kossor, personal, maskiner, gården .. ja ni fattar. ;)  Casper & jag får fullt upp! Haha
Men den igentliga anledningen till att jag var på jobbet var att jag blivit tillfrågad att sitta med en EU-ansökan som ska skickas in nu innan den 29.e. Varför inte liksom? Jävla massa listor på djur som ska gås igenom bara. ;) Men jag är en bra bit på väg! Ska bara få igång på fjärrdatorn så jag kommer in på jobbets nätverk.

Ja annars har det inte hänt så mycket. Mys med Casper, mys med Glenn, mys med vänner. Ja det är som det ska vara. ♥ Nu hoppas jagg blogglusten återvänder!
Ni får njuta av lite bilder jag tog imorse så länge. Svanarna håller på att komma till Tysslingen, som ligger en liten bit ifrån oss, så det är full fart här! ;)


Kram!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina svanbilder. Härligt när dessa fåglar kommer tillbaka varje vår.

2012-03-15 * 11:45:42
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Härligt att höra att allt är bra med dig! Svackor kommer och går tyvärr :/ Superfina bilder! Du är ju grym på att fota alltså!

2012-03-15 * 13:32:43
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vilka superfina bilder! Har saknat ditt bloggande och alla fina bilder.. Kikar in nästan varje dag :)

2012-03-15 * 20:18:22
URL: http://vixxxxi.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0