Mammor och bebisar

Slänger in ett snabbt inlägg från mobilen i reklamen. Kikar på fjollorna i Djungelns drottning. ;)

Jag och Casper fick en kanondag på baby cafét där vi mötte upp Karin, Alexander, Angelica, Lucas, Anna och Mira. :) Jag längtar redan till nästa gång! Då ska vi antagligen göra avgjutningar av händer och fötter på barnen. :D

Nu ikväll har jag lagat lasagne. Premiär för mig och det blev jättebra! :) Så roligt att prova på nya saker som man inser är jättelätta att göra. :)

Men nu var reklamen visst slut. Ska luta mig tillbaka i älsklings famn och mysa.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jossie

Varberga är ju bästa stället :D Men tyvärr är ju Edvin för stor för babycafét nu :/ Och jag pluggar ju så jag hade ändå inte hunnit gå dit, men ändå :P



Sv: Haha ja jag förstod hur du menade med maten, var bara tvungen att skriva de ändå ;) Tycker absolut att vi borde ses! Jag jobbar dock nästan varje helg här framöver, men lite längre fram är jag ledig. Jag kan kolla upp vilka helger jag är ledig och så kan vi boka in en middagsdejt ;) Kram!

2012-03-28 * 23:03:16
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad fint du har lagt upp maten på tarriken (hi, hi)

Ser jättegott ut.

2012-03-29 * 09:33:27


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0