Semester 2012

Idag åkte vi mot skåne och Östelen. På vägen ned stannade vi på skånes djurpark. :) Det var varmt som attan och djuren var väldigt stilla. En flock med hjortar hade placerat sig i en bäck med vatten för att svalka sig lite. Det tyckte jag var lite gulligt. ;) Men det var en väldigt fin park tycker jag. :)
Men det var såklart jättemysigt och kul att få komma dit. Casper sov typ hela dagen. ;)

Stort minus var att de inte hade några egna souvenirer! (Vi är äkta svenskar och vill köpa med oss något på alla ställen vi besöker höhö) Nej det var bara massa skit, inget specifikt för just deras park.

På eftermiddagen anlände vi till campingen där vi skulle bo. Det låg jättefint precis vid havet, men tyvärr tyckte jag standarden var lite väl låg med en stuga som inte ens var vindtät och med en väldigt konstig placering på vad det nu heter - där husbilarna tömmer sitt toalettinehåll. Det var placerat så att man var tvungen att gå över det för att komma till toalett/dusch/diskning osv. Inte okej! Hela marken var fullt av spill liksom. Blä!

På kvällen var vi till grannhotellet och åt middag. Världens godaste angusburgare åt vi! Det var alltså en lyxburgare, inte en hamburgertallrik. ;D haha Asgott i vilket fall som helst, likaså efterätten. Casper flörtade med en liten 1årig tjej som var där. :) hihi Tjejtjusare redan nu.
Tyvärr var det fullt ute så vi tvingades sitta inne i en ljudnivå som inte var så kul. Men maten var ju perfekt så det övervägde det faktiskt. Sen hade vi ju varandra såklart.  ♥

Innan vi åkte hem till stugan gick vi längst stranden och myste. Casper vart speedad då han fått smaka lite av vår glass. Så nattningen tog sin lilla stund. ;)