Mitt i packningen

Hej och hå. Nu ska jag skriva ned några ord tänkte jag. Min älskade sambo försöker natta en övertrött unge så vi kan få sätta oss ned och äta. Vi har grillat och stekt potatis. Självklart upplockat ur vårt eget land. ;) Det ska bli gott, jag börjar bli ritkigt hungrig faktsikt.
Vi har vart en vända till sänna idag med bur osv till kaninerna då de ska bo hos mamma & pappa en vecka. Vi ska ju nämligen resa bort. Men vi har husvakt så ni tjuvar där ute har inge att hämta. ;) höhö
 
(Paus i skrivandet, nu har vi ätit.) ;)
 
Ja vi ska ju som sagt fara till Halland & Skåne. Det ska bli så mysigt. Lite nervös för första semestern med barn bara, men det kommer säkerligen gå jättebra. Casper är ju redan ganska berest. ;) Så dagen har gått åt till att fixa och dona inför resan. Det har inneburit handling, dumpningen av kaningrejer och nu packning. Det som återstår är att städa bilen & spola av den, fixa med matsäck och Caspers mat. :) Så den kommande veckan blir nog ganska tom på blogginlägg är jag rädd. Precis som de senaste dagarna. Jag har nästan ingen möjlighet alls att sitta vid datorn. Casper ställer sig mot ALLT nu och ramlar och slår sig hela tiden. Vilket innebär full fokus på honom om dagarna. Sen försöker vi ju vara ute och göra saker så fort vädret tillåter. :)
Men lite mobilbloggande kanske jag kan få till om ni vill..
 
Så vad har hänt i veckan då? Jag minns knappt när jag bloggade sist? Hm, men aja. Förutom allt bus här hemma så har vi vart till Askersund och grillat hemma hos mamma & pappa i onsdags. Syster med familj var hemma från sthlm och hälsade på. Det var jättemysigt och jag fick busa med min bedårande systerson Axel! Han är så rolig! Pussade och kramade på "bebis" också. ;) hihi
Tyvärr kunde inte älskling följa med då han var hemma och fixade med ved tillsamamns med sin kollega. Skiten drog ut på tiden så ja.. han fick bli hemma. Jättetrist!. :(
 
I torsdags var Anna & Mira här en stund och fika. Casper & Mira verkligen lyser upp är de är med varandra. Det är så kul att se. :) Vi satt ute under stora äppelträdet och bara hade det gott.
Senare på eftermiddagen åkte jag, Glenn & Casper upp till Lindesberg och hälsade på Glenns forna klasskompis på Alnarp. :) Där fick vi fika och jag åt en coockies. 117kcl.. suck. Men jag klarade mina kalorier för dagen iallafall.
Vi fick runt på deras ägor. Efter vägen gick vi förbi deras kossor. Casper skrattade hjärtligt när han fick titta på dem. hihi Bonde is the shit! :D Sen blev Johan & Glenn stående inne i maskinhallen ett tag. Det tyckte både jag & Casper var urtråkigt. ;)
 
Så ja, det är väl lite av det som hänt. Hoppas jag har några trogna läsare kvar. ;)
Ha en trevlig kväll allihopa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: för att Linus ramlade ur vår säng när Henrik hade honom idag på em... Då blev jag arg men sedan insåg jag att det Kan hända mig med.. Har lite svårt att släppa det bara :( åkte in till usö men de tyckte vi skulle avstå från att röntga eftersom hans skelett fortf består av mkt brosk - han visade nämligen på smärtor i nacken. Menmen nu verkar han må prima så vi får se hur han mår imorgon :)

2012-07-21 * 22:42:24
URL: http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0