Kväll igen

Sitter här och spanar ut genom fönstret och konstaterar att det är en himla fin kväll. Det blåser lite, men solen lyser så vackert över fälten. :)
Jag har nyss kommit ur duschen. Skönt! Pojkarna sover där uppe. Glenn somnade i vanlig ordning under Caspers nattning. ;) Ska strax gå och vecka honom en stund för jag vill sitta & prata en stund med min fina blivande man. :) ♥
 
Ja dagen den har flytit på. Casper har varit lite kinkig. Jag tror han är förkyld. Han snorar som aldrig förr plus att han har slemhosta. Så han kanske inte känner sig helt hundra? Men stundtals har han varit lika glad som vanligt. Det ska busas och busas och busas hela tiden! Då är han nöjd. ;)
Efter att ha ätit middag åkte vi till maxi och handlade. Köpt en drös med fullkorsprodukter samt en massa grönsaker nu när jag ska börja äta nyttigt. Såklart köpte jag jordgubbar också. hihi
På vägen hem bad jag Glenn släppa av mig så jag kunde promenera hem, skittråkigt att gå själv! Jag som trodde jag skulle uppskatta en stund för mig själv men icke..  till råga på allt hade jag hemsk kramp!
 
Alltså seriöst, har ni tips vad jag kan göra för att slippa det? Trots uppvärmning & stretching får jag likt förbannat alltid kramp. :( Ska man bara härda ut eller? Jag gråter ju nästintill av smärtan! Hur taggad på en skala tror ni JAG blir av att ta en promme då?? :( *klagomål*
 
Men men nu är jag som sagt hemma igen. Tack och lov.
Stannade och plockade lite blåklint intill vägen. De pryder nu tillsammans med prästkragar köksbordet. Hemtrevligt ska det vara. :)
Såklart hälsade jag på ninerna också.
 
Men godnatt på er.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

dricka mycket vatten samt 1 magnesiumtablett morgon o kväll! hjälper mig mot krampen när jag får i perioder

Svar: Tack! Ska testa!
nikoba.blogg.se

2012-07-02 * 21:51:56
Postat av: Ida TK

anonym = Ida :))

2012-07-02 * 21:52:28
Postat av: Mandy, en blogg om glaskonst

Åhh duktig du är! de blev en fuskar dag typ för mig.. julia skulle ta med mig på en restaurang som visade sig vara en tapasställe. drinkar på de. imorn är de hårdkörning och dansa Wii! woho ;D

Svar: Haha, en annan dag är det garanterat jag som fuskar. ;)
nikoba.blogg.se

2012-07-02 * 23:51:55
URL: http://aspdesign.blogg.se
Postat av: Carro

Får du kramp i vaderna?
Om det är så är det med stor sannolikhet skorna det är fel på.
Går du mycket på asfalt behövs bra skor, då man slår ned hälen rätt hårt och får spänningar i vaden, som blir kramp.
Viktigt också att dricka mycket vatten, uttorkade muskler krampar lättare! :)
Bara att fortsätta kämpa sen :D

Svar: Går typ 50/50 asfalt och har skyllt på skorna förut. Men kostade på mig ett par ordentliga gåskor nu. Ibland går det ju hur bra som helst liksom. :(
nikoba.blogg.se

2012-07-03 * 14:49:53
URL: http://Whyevenbother.blogg.se
Postat av: Anonym

Som ida skrev. Kramp kan bero på brist på ämnen. Börja med vitamin tillskott varje dag om du inte redan gör det. Kan ta tid innan kroppen byggt upp ett lager men det är alltid värt att prova :)

Svar: Får testa det. :)
nikoba.blogg.se

2012-07-03 * 19:39:34
Postat av: Julle

Du behöver magnesium :)

Svar: Jag får ta och testa det då. :)
nikoba.blogg.se

2012-07-03 * 20:45:08
URL: http://jullets.wordpress.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0