Pausa?

Nu ska vi strax ta kväll här hemma. Jag har haft huvudvärk hela dagen och är så trött!
Casper är superpigg & har helt frånsett sina vanliga rutiner med att somna vid åtta som han brukar. Hoppas det inte är en ny trend! Nu börjar han dock bli gnällig så vi ska prova att ge honom en flaska ersättning och se om han vill somna i spjälsängen.
Han har på sig sin nya fina traktorpyamas idag. Så söt! Passar en bondpojk som sagt. ;)

Men, sen till en fundering jag har.
De senaste dagarna har jag inte alls vart på topp. Det känns lite som om jag kanske behöver en en paus här på bloggen osv. Inte för att någon bryr sig, mer jag själv som spekulerar lite.

Jaja, vi får väl se.
Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ta en paus om du behöver det! :-) men jag kommer sakna dina inlägg! Är inne varje dag o kikar, kul o följa er då jag själv har en liten dotter på 3 månader! :-)

2012-02-19 * 11:44:03
Postat av: Alexandra

Ta en paus om du behöver det! :-) men jag kommer sakna dina inlägg! Är inne varje dag o kikar, kul o följa er då jag själv har en liten dotter på 3 månader! :-)

2012-02-19 * 11:44:40
Postat av: Mor

Kommer också att sakna dina inlägg om du tar en paus.

2012-02-19 * 12:50:19
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Svar; Åh vad fina ni är. Tack <3

2012-02-19 * 12:55:15
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0