Onsdag kväll

Jaha då var det åter kväll. Det spöregnar ute och jag är glad att få sitta och mysa i soffan. :) Som ni ser på bilden har mitt stora hjärta somnat. Mitt i utfodringen. ;) Mitt lilla hjärta är inte långt ifrån dejten med John blund heller. Katten är ute och raggar så ja, jag är lite dissad. Haha ;) skämt åsido.

Dagen i korthet har vart lugn. En snabbis hos barnmorskan som sagt. Det visade sig tack och lov att det inte var livmoderinflammation utan den verkade okej och spiralen var på sin rätta plats. Hon såg också att jag hade ägglossning. ;)
Nej men det var åter igen en typ av slidkatarr så fått en gel utskriven som ska hjälpa. Suck.

Nu på kvällen var vi och kika vart folktandvården låg i .. Vivalla.. Ska dit imorgon. Har troligen hål. :(
Men men, denna redan dyra månad kan gärna få bli lite dyrare. Jippie!

Nu ska jag gosa ned mig hos mina sovande pojkar, för ja nu sover även Casper. ;)
Kul med så många läsare idag! :D Hur har ni hittat hit?

Kram Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0