Busig förmiddag

Casper ligger och sussar och jag ska strax ta tag i diskmaskinen. Men det kändes roligare att sätta sig vid datorn en stund först. ;) Har nyss kollat av dagens julkalender i vanlig ordning (Ja jag nördar greve holm haha)
Minns när greveholm gick för -96, jag var helt galen i den. haha. Man ska ha barnasinnet kvar tycker jag. hihi
 
Jaja, förmiddagen har spenderats på öppna förskolan tillsammans med Karin & Alex. Pojkarna röjde runt som vanligt. hehe. När jag & Casper kom hem fick han åter igen testa på att gå lite utomhus och idag gick det ritkigt bra att gå i skor & overall. Han for på näsan en gång och blev full i snö, och då skärpte han till sig. ;) För det var minsann inte så trevligt att mula sig själv.
Vi passade på att elda i pannan och släppa ut kaninerna i snön men sedan tyckte Casper det räckte med snöäventyr för idag, likaså mamma ville in i värmen.
 
Så efter lite lunch i magen somnade han och nu sitter jag som sagt här. Längtar tills klockan blir fyra och min älskade kommer hem.
Imorgon ska jag & Glenn på julskinksprovning med alla grisbönder. Åh vad jag ser fram emot det. Verkligen en tillställning jag längtar efter var år. :) Förutom all god skinka så blir det julbord också. Mums! Casper ska vara hemma med mormor & morfar som så snällt ställt upp som barnvakter. ♥
 
Annars har jag inget att skriva faktiskt. Allt rullar på och på onsdag är det dags för jobb igen. Jag kunde inte hålla mig utan messade chefen om en lägesrapport igår kväll som jag fick svar på imorse och allt såg bra ut. ^^ Iallafall som han säger, höhö. Man vet ju aldrig. ;) haha
 
Nej nu ropar den förbannade diskmaskinen. *jagvillinte*
Kram på er.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vilken bra idé !! Gör det! Du skulle ha sett gottebordet.. 2 långbord fulla med godsaker :)

2012-12-10 * 16:10:39
URL: http://Luckylady.se
Postat av: Carro

Jag sitter också klistrad varje kväll när Julkalendern går :D SÅ JÄKLA bra :D kan knappt vänta tills nästa avsnitt liksom :o Så spännande!!

2012-12-10 * 19:06:47
URL: http://whyevenbother.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0