Bio med Linda

Kvällen har varit jättebra! Jag & Linda lyckades komma en timme för tidigt då det blev tok med bokningen så tiderna stämde inte. haha.. Så vi gick till donken och svulla lite. Minns inte när jag var där sist och åt något annat än sallad. ;) Jaja ibland får man unna sig!
 
Vi såg  som sagt  breaking dawn part two.Jag tyckte den var jättebra, fast iomed att man visste att det var sista filmen så var det lite sorgligt. Nu väntar jag på att dne ska komma ut på DVD så jag har hela sagan här hemma. Då ska jag köra ett twilightmaraton. ;) Någon som är på?
 
Tack världens bästa Linda för ikväll. Både för att du drog med mig på bio och för att jag har dig att babbla med. hihi Diggar våra ämnen. Gris, gris, kanin, gris, gris, kanin, kanin, gris och lite "skitsnack" därimellan. ;) haha.
 
Hoppas du kom fram till köping välbehållen!
Godnatt. :)
 
* grisiga brudar ;) *
 
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0