19 december

Just nu ligger jag i sängen och mobilbloggar. Kanske vore något att börja med nu när jag sällan får ro till att sitta vid datorn och blogga.

Problemet är väl bara att det är så jäkla pillrigt att sitta och skriva med ifånen tycker jag. ;)

Jaja skit samma igentligen. Igår var jag hemma med Casperbus. Vad stor vår fina kille blivit! Det är inte så mycket bebis över honom längre. :) Det är full fart som vanligt och han övar nya färdigheter varje dag känns det som.
Precis som mamma och pappa har han insett hur gott det är med mandariner. Han vrålar av lycka när han ser en. Hihi Så klar favorit just nu är att få sig en alldeles egen skål med små bitar i att gå runt och smaska på. Inte en enda gå till spillo. :)

I måndags handlade vi klart alla julklappar och igår slog vi in allihopa. Det känns alltid lika skönt att ha det överstökat!
Verkstadsbesöket med bilen blev dock dyrt. Förutom service så var bromsklossarna helt kassa så det var bara att byta dem. Blä! Tack för den julklappen bilen..

Jag unnade mig en klippning igår kväll. Toppade mig bara då jag kämpar med att få långt hår. Kommit en bra bit på väg nu. Känns kul! :)

På jobbet rullar det på. Sakta men säkert kommer jag in i allt på falla.
Idag kom jag tillbaka efter ledighet och grisningen har startat och efter 14månader ska jag åter in i BB-bubblan. Så kul! 10 tanter har grisat hittills och det var en jäkla massa nassar överallt. ;) Jag hoppas på en bra omgång och att de flesta grisat klart innan vi åker till Halland på lördag! Intensivt javisst. ;)

Men nu väntar lite sömn. Casper ligger borta i sitt hörn och sover så sött. Glenn håller på att bli sjuk så ska pussa lite extra på honom innan vi somnar.
//GrisEmma


Kommentarer
Postat av: Linda

Men ooooh vilka söta små grisar :D
Sv när det är dags för 2an= har ingen planerad än iaf ;D sj då? :))

Svar: Haha okej. Vi har planerat, men inte än. ;) hihi
nikoba.blogg.se

2012-12-20 * 21:33:24
URL: http://Luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0