Chokladcigarrer

Åh vad trött jag är. Sov bara 4timmar inatt då jag inte kunde somna efter en film. Så ikväll blir det att lägga sig tidigt!
Haft en bra dag på marieberg med familjen som avslutades med ett snabbt besök hemma hos Anna & Mira så ungarna fick leka lite. :) De pussade mest på varandra. ;) hihi
Casper har knappt hunnit sova något idag så jag är så tacksam över att han har varit så snäll som han ändå varit. Just nu sover han som en stock. ;)
 
I förmiddags så bakade jag. Först bakade jag syltsnittar som inte alls blev bra som sist. Jag måste vara inne i någon jäkla svacka, för såhär mycket brukar inte gå fel när jag bakar. :(
Men sen gjorde jag chokladciggarrer, eller finska pinnar som vissa säger, och de blev bra iallafall. :)
 
Synd att man inte får äta dem, men kanske kan provsmaka en nästa helg när jag unnar mig något. Vi fikade på marieberg så ville inte ta en kaka hemma också. Älskling är nöjd iallafall. ♥
 
Men nu väntar duschen, sen sängen.

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0