Skorpor

God förmiddag, jag sitter i ett hus som dofter ljuvligt av skorpor. Gjorde dem igår, men nu ligger de på torkning i ugnen. Mums! Vill baka mer idag, men vet inte vad. Jag ska ta och plocka fram bakboken sen. Sju Sortes Kakor som jag fick av svärmor när jag fyllde år. Den är så bra! Tips!

Jag ska också bada lilleman idag. :) Samt försöka mig på promenaden. Vilket påminner mig om att jag ska ringa och boka tid hos Gott På Foten inne i örebro. Måste ha nya inlägg. Får så grymt ont i fötter/höfter när jag går. Jag har jätteförsvagade fotvalv som gör att jag går väldigt illa. Trillar liksom inåt med fötterna. Gissa om det förstör ens skor! Nej men har tänkt att fixa det nu när jag ändå vill igång och träna. Allt går ju lättare med bra skor & inlägg. Iallafall för min del. Slippa pina sig igenom halva promenaden, få blåsor under fötter osv. Ska göra det så fort Casper sover.
Han tycker dessutom jag är extremtråkig just nu så jag får fatta mig kort. ;) Bloggar antagligen mer senare.


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, hur gör man skorpor?? :D

2012-04-17 * 12:30:32
URL: http://erikashundliv.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0