16 september | Sjukling

Japp, idag aknade man av en lagom trevlig förskylning. :( Minns inte om jag nämt att Glenn vart sjuk i början av veckan? I vilket fall som hellst så har ju jag också fått det såklart. Så går det ju när man delar baciller. ;)
Kände av lite halsont igår, men trodde det berodde på att det vart dammigt på jobbet, men icke..

Imorse vaknade jag med huvudvärk, lite feber och halsont. Skitttrist! Tanken var ju att jag skulle in till örebro och fika med Jossie http://jsantinelli.blogg.se/ idag. Valde att ställa in det. Dels för att min energinivå är lika med noll när jag är "nyförkyld" samt har huvudvärk plus att jag inte vill smitta ned lilla Edvin.
Hoppas vi kan ta det en annan dag här snart istället!

Så min dag blev inte alls som planerat. Vädret har ju vart underbart ute, och vad har jag gjort? Jo legat i soffan, snorat och sovit! Jag öerväger starkt att ta en alvedon då huvudvärken inte vill släppa. Jag är ju ganska emot detta med piller annars men nu börjar jag ge upp.
Blä vad jag klagar, över en liten ynka förkylning! ;) Imorgon mår jag säkert bättre! :)

Kan ju fortsätta med lite mer posetiva klagomål. Jag längtar efter våran bebis! Nu har man kommit över "vad mysigt det är att vara gravid" och vill bara ha sin skitunge i famnen. Älskade lilla skruttunge. Inte för att du får komma ut riktigt än, men nu längtar vi till max efter dig. <3

Men ja hörrni, ni vet vart ni hittar mig. I soffan. ;)
Hjärtat mitt är ute och tröskar. Igentligen borde jag åka ut och säga hej. Men hallå, vart finns energin? :( Men saknar min karl alldeles för mycket. Kommer bli en sen kväll.
Suck.

Jag hoppas kunna bjuda på ett muntrare inlägg imorgon!
Kram, Emma


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Vi får ta det en annan dag! Bara du hör av dig, jag är ju hemma varje dag ;)

2011-09-19 * 22:07:04
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0