Trist väder här i broby

Lilla Casper sover så jag ska passa på att slänga in ett litet blogginlägg tänkte jag. Snart dags för honom att få lite mat i magen så då blir det full rulle.
Han har börjat bli svårare att få att somna. Kräver lite mer vaken tid innan han somnar. ;) Inatt var han inte rolig! Inget dög och jag har inte sovit mycket alls. Älskling var snäll och pysslade med honom nu under förmiddagen så jag fick sova några timmar. Så nu efter en dusch, gos med älskling och frukost börjar jag känna mig mänsklig igen. ;) Vår lilla skruttunge. <3
Imorgon ska vi till bvc igen och väga honom. :)

Idag ska vi försöka möblera på kontoret. Vi ska strax bära in gästsängen och ikeaförpackningarna med den nya byrån, nattduksbordet mm. :) Så fullt upp idag!
Passande när vädret är urtrist. Vll ut och gå med min lilla familj, men inte lätt att hitta motivation för det idag inte. Hoppas det kan klarna upp framåt kvällen.

Men nu ska jag knalla ned till mitt stora hjärta och bära lite.
Kram


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0