6 mars

Gokväll alla goa läsare. Haha, ni är för söta som håller koll efter uppdateringar. ;) Synd att ni ska vara så hemliga och aldrig kommentera. Bra nyfikna på mitt liv i smyg eller? ;) Vilken tur att jag har blogg så ni kan ha koll.. höhö.
Har en stor hemlighet för er, som kommer avslöjas framöver. Spännande va? ;)

Har i vanlig ordning spenderat ännu e underbar helg med min stora kärlek. Vi skulle ha åkt och kikat på hus i helgen, men tyvärr kunde inte den nuvarande hyresvärden denna helg så blir nästa istället. Ska bli så spännande att få titta på våray blivande hem! Ska bli otroligt skönt att slippa kumla och alla gamla äckliga minnen, och tillsammans med min Glenn starta ett helt nytt liv.

Vad har vi gjort i helgen då? Hm.. låt se. I fredags var jag ledig så åkte till strängnäs och var med älsk på jobbet innan vi for hem till kumla igen. Igår så åkte vi hem till mamma & pappa på middag där också syster var och hälsade på. :) Jättegod mat och trevligt sällskap. :) Åkte väl hem vid tio någon gång, och här hemma somnade vi nästan omgående. Jag får nog erkänna att jag inte är någon kvällsmänniska längre. ;)

Idag har vi bara slappat. Åt en stor fruksot imorse som vanligt. Sen degade vi i soffan innan vi tog en snabb promenad i vårsolen för att sedan åka till marieberg och fika. Tog en lång fika på fiket där vi träffades för första gången. Mysigt! Gick sen runt och knallade lite och tittade lite i affärer. Fönstershopping dock då det är en dyyyyr månad. ;)

Nu har vi sjungit singstar som jag äntligen fått igång! Hihi skitkul! Får fan bli en singstarkväll med tacos eller nått för lite kompisar. Någon/några som är på? :D

Nu ska vi äta lite mat innan sötnosen ska fixa med sin dator. Sen blir det väl att sova. Blä imorgon måste hjärtat åka hem. :( Ska bli sååå skönt att bli sambos och slippa pendla!
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Lilly

Vad härligt Ämma!Blir jätte glad för din skull!:) Hur länge har ni varit ihop nu?:)

2011-03-06 * 22:09:55
URL: http://varaandetag.blogspot.com
Postat av: tina

jag vill lära mej och blogga därför kollar ja på din blogg gillar att läsa den men jag försöker att lära mej men det e inte lätt

2011-03-06 * 22:58:20
Postat av: Anonym

Jag tror din hemlighet är att du är gravid! ;)

2011-03-06 * 23:55:47
Postat av: emelie

första tanken var att du är gravid!! Ska bli spännande att få veta sen!! :D



Hoppas att ni får kika på huset snart!! =)



kram kram till dig!

2011-03-07 * 00:16:40
URL: http://dansantakossan.blogg.se/
Postat av: Erika

2011-03-07 * 11:10:26
Postat av: Erika

Råkade visst skicka en tom kommentar :P

Gud vad roligt att det går så bra för dig/er! :) Det förtjänar du!! :D

Nyfiken på vad det är för hemlighet ;)

2011-03-07 * 11:11:29
Postat av: Emma Eriksson

Åååh, vad glad ja blir för din skull!

Jag kommer gärna gärna till dig!! Var så sjukt längesen vi träffades, helt sjukt, vågar inte ens räkna efter hur längesen det är.

2011-03-07 * 15:33:33
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/
Postat av: Emma | Nikoba

Svar: Tack alla för alla positiva kommentarer. :)

Så himla kul att se vilka som läser osv. Det betyder förstår ni. :) En kommentar kan göra hela min dag. <3



Va ni spekulerar. Vi får väl se vad hemlisen är. ^^

2011-03-07 * 17:24:20
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Céline

Haha nu måste jag med kommentera, bara för att :D



Har läst din blogg i evigheter (sen jag la ner stallet.se typ, eller strax efter, haha), men när du säger det tror jag inte jag har kommenterat här någon gång. Jag har spionerat i det tysta, va fräck jag är ;) Men nu ger jag mig tillkänna, fast jag tror inte du kommer ihåg mig.



Men härligt att det går bra för dig, och nu är jag också nyfiken på hemlisen!

2011-03-08 * 10:40:40
URL: http://celinsaan.blogg.se/
Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Hejsan!

Jag har nämligen nått upp till mitt 500:de inlägg just nu och det ska firas med att det är både dagens blogg & frågestund.

För mer instruktioner läs blogg, klicka på hemsidan och du kommer direkt dit. Blir super glad om du är med på nån av dom;)

//Kassy - HUMORBLOGGARE

Postat av: Maja

Åh, undrar vad hemlisen är! :)

2011-03-12 * 23:57:42
URL: http://majamarsvin.webblogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0