21 juni

Här sitter jag, ensam för tillfället. Älskling är medtvingad på någon fältvandring med jobbet. De ska titta på ån som rinner förbi här. Något om fosforutsläpp bla bla bla. Glenn lät lagom road. ;) Jag har därför legat i soffan, glott på tråkiga tvprogram och ätit jordgubbar med socker på.  Haha, ibland måste man få gotta sig lite. hihi
Meningen att jag ska laga lite mat tills han kommer hem, men jag vet de tusan vad jag ska laga? Någn pastasås med champinjoner och paprika kanske? Hm..

Dagen har annars rullat på. Hade hand om BB på jobbet som vanligt. Var mycket att göra där idag så hann bara med det innan frukost. Vi hade ju dessutom lite samtal imorse. Så trött på allt tjafs!
Efter en turbofrukost hade jag hand om ett rutinbesök med våran besättningsveterinär. Det gick bra, och han tyckte att allt såg bra ut, trots byggröran. ;)
På eftermiddagen har jag suttit med papper. Sååå drygt. Men nu är jag av med det mesta iallafall. :) Måste bara ta ett snack med våran rådgivare angående inknappningen av öronmärkningen. Får olika direktiv av alla så nu får jag väl ta tag i det själv. ;)

När jag kom hem fick jag ett besked som fick mig så arg och ledsen. En snubbe från byggfirman var ju här idag. Inte fören efter sommaren kommer de och fixar rummen. Som vi var lovade att få fixade i maj! Blir så jävla trött.. hoppas de fattade att det är barn på väg och att vi vill förbereda lite i tid och inte 1vecka innan BF!. Suck..
Badrummet tog de som ett prio-ett projekt iallafall. På torsdag kommer de och river ur duchen. Sen ska det stå och torka ett tag. Under tiden ska vi få en provisorisk dusch i pannrummet.. ha ha. Spännande. Toan kommer vi kunna använda iallafall. Tack och lov.

Nä ska väl ta tag i det här. Bebis sparkar som attan
för tillfället. H*n kanske har sockerkick. ;)
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0