6 januari

Sitter med ett stort flin på läpparna idag när jag skriver. Fan vad bra jag mår! Haft det så himla mysigt med Glenn som kom till mig igår. En fantastisk människa. Ser fram emot helgen då jag ska tillbringa dagarna hos honom utanför strängnäs. På lördag ska vi dessutom åka en tur till katrineholm och provrida nordsvenskstoet för annars lär jag inte kunna göra det fören två veckor. Då är chansen att jag får henne inte så stor då andra är intresserade. Förlåt ni tjejer som ville med. :( Ni får åka med och hämta henne istället, om det nu skulle bli aktuellt. <3 Vilket jag hoppas!

Vart ledig idag förresten ni som inte förstått det. ;) Jobbar halvdag imorgon. Theresa är ledig. :)
Ska bli intressant hur det gick i nya stallet.
Jag ska dessutom hinna förbereda BB för avvänjning. Räkna smågrisar, ta ned suggkort, ställa iording skivor osv. Phu, kommer bli en stressig dag.
Sen förbi Ida på hemvägen och lämna nyckel då hon & Daniel stallt upp med att vara djurvakt. Tack ska ni ha. <3
Sen på eftermiddagen åker jag mot Glenn. Med min navigationsförmåga hamnar jag väl i kiruna. ;) Jag hoppas jag får igång min gps. haha.

// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0