30 januari

Hallå där ute!
Hög tid för en uppdatering. Har så mycket annat att göra hela tiden att bloggen glöms bort. ;) Kär & galen? Hihi
Har älskling här och kan inte slita mig. Inte ens för bloggen säg. ;) Jag är så lycklig. Helt fantastiskt känns det. Äntligen har jag hittat killen med allt det jag söker. Aldrig haft känslor som exploderat så för någon annan människa förut. Det är så stort att det inte går att beskriva längre. Tänk att spåkärringen hade rätt. Jag är så lycklig.

Helgen hittils har vart supermysig. I fredags så slappade vi bara efter att ha vart och storhandlat på maxi, och sen somnade vi i varandras armar under kvällen. På lördagen fick jag slita mig från sängen för att åka & jobba. Dock så fick jag hjärtat att åka ut till mig & vara med i grisstallet. Hihi längesen det var så kul att jobba. :) Att ha något fint att kika på förhöjer liksom det mesta. :)

På eftermiddagen tog vi oss en tur till marieberg där vi tog en lång fika samt handlade en grillad kyckling mm.
Jag fick köra hans bild hem. ;) woho! Bra som fan gick det. ;) <3 Volvo är bra bilar. Sådså. Hihi
Väl hemma sen hjälptes vi åt att fixa i köket samt laga mat. Det blev jättegott med kyckling, ris och sås samt en jättegod sallad. Det avnjöts såklart med cola och en bra film.

Vid nio hade vi bokat bio så det blev att fara in till örebro där det var fullt med folk. Jag som har lite folkfobi på kvällarna känner mig så trygg så med min karl som håller om mig. <3
Vi var iallafall och tittade på filmen Love and other drugs. Grymt bra! Speciellt med gott sällskap.

Hemma igen så tittade vi klart på den andra filmen och åt god glass. Kom väl inte i säng fören halv två. Grattis till mig som skulle upp och jobba. ;) Var lagom segt imorse. Men får sova ut på fredag igen. ;) Höhö..

Nu ska vi åka & införskaffa oss ett våffeljärn. För ikväll ska vi grädda våfflor. Vi har bestämt oss för att få till en egen smet. ;) Kan bli himla spännande. Haha.

Just ja, ska sälja av djuren. Eller åtminstonde kaniner & råttor. Har ingen tid för dem så är väl bättre om de kommer till någon annan. :)

Men hej på er. Ska gå och pussa på min karl.
Snart kommer Ila, tänkte uppdatera lite om det här någon dag. Finns väl alltid någon som är nyfiken.
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0