26 januari

Ett snabbt inlägg blir det ikväll.
Var en intressant dag på jobbet med morgonmöte & samtal.
Får se vart detta leder. Till det bättre hoppas jag.

Annars mest pysslat i BB. Rakade dock spalten i ett av slaktsvinstallen idag. Alla grisar där inne ska byta stall imorgon och då brukar vi stänga in alla grisar i boxarna och raka ut alla skit i mitten av spalten så grisarna kan trampa ned det under natten. Bara det att just nu går det 130kg+ där i en av raderna och det var såååå tungt! Tog både på mage & armar vill jag lova. ;)

Men imorgon var jag visst ledig. Skönt att sova ut! :) Ska ju jobba i helgen så kan vara skönt att få en sovmorgon åtminstonde. ;) Tänkte ta mig en tur med bilen jag. ;) <3

Nej nu ska jag rusa. Massor att fixa!
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0