11 januari | grattis till mig!

Idag, för 21år sedan kom jag till världen. Liten och skrynklig, och nu sitter jag här. Vuxen. Eller nått. ;)
Dagen har vart lugn. Ledig från jobbet, tog sovmorgon innan jag åkte & mötte upp Ida vid stallet där Zinderella & hennes Wilda står. Pratade med Bosse om stallplats. Den är bokad typ. Dock har jag nu en annan stallplats på G som kanske vore bättre? Hm.. ska iallafall åka & kika på den i helgen. Så får vi se.

Sedan åkte jag & ida till marieberg där hon bjöd på fika. Fick dessutom ett jättegulligt halsband av henne. Tack gumman. Du är bäst. <3
Vi gick sedan runt och strosa lite på marieberg innan vi for till Till Häst & sedan Hööks Ridsport. Kunde inte låta bli att köpa en grimma till Ila. ;) Hihi, hoppas nu inte Anneli avblåser allt. ;D haha vore illa. ;)

Senare på eftermiddagen åkte jag hem till mamma & pappa. Gjorde smulpaj innan syrrorna kom och firade mig. :) Massa prat & skrik från ungarna som vanligt. ;) Mamma hade gjort jättegod mat som jag tillomed fixk med mig hem som lite matlåda. Gött!
Jag tackar alla som grattat mig & för de presenter jag fått. :)
Någon helg ska jag in till örebro och fira för de som vill med. När vet jag inte. Uppbokad iallafall två helger framåt. ;)

Nu ska jag strax gå och sova. Upp & jobba imorgon.
Saknar min bonde! <3
// Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är på att fira dig! Superskojj! :D

2011-01-11 * 23:11:52
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

GRATTIS ÄMMA!!!

2011-01-12 * 02:34:22
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Grattis :)

2011-01-12 * 11:29:06
Postat av: Lilly

Grattis Emma igen!:)Låter som att du har haft en jätte trevlig dag:)

2011-01-12 * 19:11:29
URL: http://varaandetag.blogspot.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0