19 april

Blir ett snabbt inlägg idag! Ska nämligen strax åka till örebro och möta upp alla från jobbet. Bowling & mat idag närmligen. Ska bli himla trevligt!

Har vart till askersund idag och hämtat mammas bil som lovat. Så nu kör jag en nytvättad s80. :)
Efter det var jag till närkes kil en sväng och pussade på älskling som var ute och sådde åkerbönor. Åkte med ett varv innan jag var tvungen att sticka till ***********. :) Allt var bra. :) Jättebra!

Nu har jag bara vart hemåt för att duscha samt slänga i mig lite mellanmål. Hungrig!
Men nu ska jag åka! Ha det toppen alla goa människor!

 //Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

***********= Barnmorskan..:P

2011-04-23 * 10:32:38


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0