18 april

Hej gott folk!
Sitter ensam i en ekande som lägenhet. Här finns just nu bara en soffa, dator, tv, kökbord och så klart en säng. Samt lite dammråttor. ;) Älskling & jag var grymma igår och flyttade nästan allt från lägenheten med Ida & Daniels hjälp. Tack ni underbara!

Vi gick omkring på Ikea några timmar och löpte en stor dubbelsäng, sängbord, en byrå mm. Så skönt att ha det ur världen. Ikea hade dessutom ett superbra erbjudande om man var med i Ikea Family. För varje tusenlapp inköp fick man hundra kronor. Så lyckades få ihop över tusen spänn i värdecheck till nästa inköpstillfälle. Hur bra är inte det? Perfekt när vi ska handla blommor, tavlor mm. :) Har ju dessutom 1000kr presentkort att utnyttja på ikea. Feels good!

men nu är vi banne mig igång att flytta. Kaninerna bor nu på broby så älskling får sköta dem efter jobbet nu innan vi flyttar. Ska bara försöka få dit det sista sen byter vi ut lägenheten mot hus på landet. Underbart!
Dock lite tokigt nu. Det är ju vårbruk så jag kan vara säker på att få vara gräsänkling ett tag framöver tills det är slut. ;) Flytt & vårbruk går inte ihop, gott folk. Haha.. Men men det brukar ju vara intensivt och snabbt avklarat. :)

Jag kan ju fixa i huset själv. :) och smirre håller mig sällskap. Han tycker dte är helt snurrigt här hemma när alla möbler är borta och vi yr omkring som yra höns för att få ned allt. Kraken. hihi
Men snart får han också flytta till landet vilket han med säkerhet inte kommer misstycka.

Imorgon är jag ledig så ska ta bilen hem till mamma & pappa för att sedan ta mammas s80. Ska köra den tills min bil fått på nya sommardäck. Nice med automat. Men man blir lite väl bortskämd. ;)
När jag hämtat den ska jag dra till huset och bygga möbler, sen på eftermiddagen kumla vårdcentral. :)

NU ska jag göra lite nytta.. i soffan. ;)
Snart ska jag avslöja min hemlis förresten. :)
// Emma


Kommentarer
Postat av: M

Nu börjar vi vara riktigt nyfikna på vad det kan vara för hemlis du ska avslöja. :P

2011-04-18 * 19:59:52
Postat av: Emma | Nikoba.blogg.se

Den som väntar på något gott .. ;)

2011-04-18 * 20:30:22
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Emma

Oooh, vad kul!! Du flyttar till hus Emma!! Glöm inte att höra av dig om du har nån dag ledig!! saknar dig ju!

2011-04-18 * 22:00:00
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/
Postat av: Laura

Grattis. Vilka underbara djur förresten. Jag älskar bilden på katten högst upp till höger. Otroligt photogenic kisse.

2011-04-20 * 12:41:30
URL: http://magasinering-nacka.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0