22 september | tuggleksak eller något

Gokväll alla goa läsare. Vad kul att ni kommenterar. ;)
Nyss hemmkommen från askersund där jag hämtat min bil. Nu är hon fit for fight igen. Dock måste en praktikant ställt in hjulen, då ratten är sned när hjulen är raka.. suck! Får återgärdas när vintertofflorna ska på.

Var trevligt att träffa lite av familjen iallafall. Mamma bjöd på kasslergryta och massa prat och pappa tankade bilen åt mig. :) Jag & mamma somnade som två grisar i sängen, vaknade vid hav sex av att syrran & axel kommit hem. :) Kräftfiske på gång. Jag fick dessutom äntligen med mig de paket frysta kärftor jag suktat efter ett tag nu. mums!
För övrigt är min frys knökfull! Kanske går in en ärta eller två om jag har tur. haha

Jaja,  gick halvdag på jobbet idag. Var grymt trött, men sugga 39609 väckte mig när hon attackerade mig. Hade plockat in hennes smågrisar i smågrishörnan och hon var lugn och fin, sen när jag är på väg ut ur boxen inser hon att hennes bebisar är borta och hon far upp, trycker in mig i boxhörnet och hugger mig i benet. :( AJ! Stryk fick hon. Väldigt fina blå/bit-märken i ena benet. Suck, dessa hormoner vid grisning är inte att leka med.
Men har iallafall börjar få en massa söta smågrisar att titta på. ;) Imorgon är det heldag som gäller!

Nu ska jag pyssla vidare. Ha det bäst!
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0