19 september | val i hösten

Ännu en dag går mot sitt slut. Sitter här nöjd och belåten efter ännu en härlig måltid som Mikey lagat till åt mig. :) Pannbiff, stekt potatis & papparsås bjöd han på idag. Mums! Usch börjar bli bortskämd med mat & gott sällskap hela dagarna. hihi.

Vaknade imorse och stegade iväg mot kumlaby skola där jag röstade för rikstadsvalet då. Var ritkigt höstigt ute, luktade sådär höstigt som det bara kan göra i september. Mysigt, dock så vet man ju att om en månad kommer det vara hur grått och trist som helst! Mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem. Nä fy blir deppig bara av att tänka på det! Usch!

Jaja, igår hämtade vi ju hem missarna. Hälsade på Bina en stund innan vi styrde bilen till Carina & barnen. Där blev vi bjudna på tacos då minstingen fyllde år. Sen kom den äldre tjejen in och vrålade att grannens ena ko var lös så jag och mikey gick ut och skulle valle in henne. haha jag fick springa som en idiot efter där den knäppa kvigan. haha Stackars Bina som är livrädd för kossor kastade sig in bakom några redskap när hon kom dundrande med oss efter sig haha, men in kom hon. ;)

På hemvägen så mötte jag en bil som jag tyckte var seg att blända av så bländade surt tillbaka, vid mötet insåg jag att det var en polisbil. HAHA gissa om Mikey skrattade åt mig. Haha typiskt mig. Dessutom körde jag redigt för fort vid mötet. ;) Bra där Emma!

Sen hem med katterna som verkar ha funnit sig tillrätta jättebra. Går på lådan utan problem och busar & lekar hela tiden och de verkar ha sovit lungt inatt. ;) Tillomed maten jag köpt var godkänd. Så känns jättebra. Mina guldgossar <3

Idag så har vi vart hem till mamma & pappa i sänna. Hämtade kaninmat, strö och lite annat. Lämnade också bilen, som ska in på verkstaden på tisdag och släcka mina kära 2:or jag fick på besiktningen. ;) Så nu kör jag mammas volvo S80. nice! Men jag glömde mina kräftor jag skulle ha med mig hem! Inte okej!

Nä nu ska jag gulla med mina missar i soffan,
njut lite av dagens bilder. :)

// Emma




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Galet söta missar!!

2010-09-19 * 22:04:20
URL: http://lellelilla.blogg.se/
Postat av: Carro

HAHAHAHA x'D JAG ÄLSKAR sista bilden längst ner till höger xD

så otroligt söta missar :'D

2010-09-19 * 23:45:20
URL: http://whyevenbother.blogg.se/
Postat av: Tinna

Vilka underbara bilder! :D

2010-09-20 * 10:40:44
URL: http://oddtinna.blogg.se/
Postat av: olivia

fin blogg! :)

2010-09-20 * 20:29:41
URL: http://oliviasvedberg.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0