3 oktober | illamående

Inget att skriva om idag. Faktiskt.
Har bara vart hemma, sov lika bra som en duracellkanin inatt och gick upp vid nio. Tog på min träningskläderna och tog en tur på viaspåret med mix megapol i lurarna. Uppfriskande.
Mike hälsade på en stund vid lunch och efter det lagade jag mat åt mig själv. Somnade runt tre och vaknade nu senare på kvällen. Mår så djävulsk illa så ingen lust till något.

Igår var jag & Malin på kinamuren och åt buffé. Var verkligen på tiden. Jättetrevligt att få prata ut om allt och inget. Tack gumman för en superkväll.

Nu ska jag gå och kolla på "På smällen" som går på Tv3. Gillas.
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0