16 november | inte som planerat

Blir tokig!
Hela min dag gick i stöpet, och vet ni varför? JO, min bilnyckel är spårlöst försvunnen! Letat som en idiot men den behagar inte att komma fram. Fanfanfan. Jag som skulle till travbanan för att träffa Ida samt fotografera lite. Men nejdå det ville sig inte. Dessutom måste jag ta mig till maxi för att handla frukost till mig & Theresa så vi har något att äta imorgon. Skit! Pappa skulle dyka upp med extranyckeln här framåt kvällen. Så typiskt!

Så dagen har spenderats hemma. Letat nyckel samt letat efter dne där motivationen att städa. Har ett berg av disk att ta hand om men kommer alltid på annat jag behöver göra istället för att ta itu med den. Som att titta på film tillexempel. hehe. Sånt kan vara nog viktigt i min lilla värld. ;)

La mig i soffan förut och tittade på världens finaste film. Nämligen Hachiko a dog's story. Filmen är baserad på en sann berättelse och den får det att skära i bröstet. Så sorlig! Verkligen sevärd! Inte bara för hundälskare.
Så den rekomenderar jag varmt. Men varnar känsliga. Tårar kan vara en biverkning. ;)

Så ja, det var min dag hittills.
Älskling har farit iväg på jobb nu. Ända tills leksand. Så tomt utan honom.
Igår så bjöd han upp till dans och slutade med att vi dansa lambada i 1,5h.
"Lambada är en snabb, sensuell brasiliansk dans för par eller grupper" Så jävla kul! hihi.
Han är bra min karl, som får mig att dansa. ;)

Så kan jag meddela att min tand knappt känns längre. Därimot så har jag börjat må väldigt illa. Tror det kan vara en biverkning på penicillinet. Inte ett dugg roligt. Inget smakar gott idag. :( Inte roligt.
Men imorgon ska jag jobba igen. Efter sex dagars ledighet ska det bli skönt att komma igång igen faktiskt. Får ju inte slöa till. ;) Dessutom går dagarna lite fortare tills hjärtat kommer hem igen.

Ha det så bra allesammans och önska mig lycka till med att hitta den förbannade nyckeln, som med säkerhet kommer fram 2sek efter att pappa vart här med extranyckeln.
// Emma



Kommentarer
Postat av: Jossie

Sv: Ja, jag förstår det! Är verkligen underbart att vara gravid och känna den lilles sparkar hela tiden :) När tror du att det är dags för dig då? ;)

2010-11-16 * 20:39:13
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0