1 januari | nytt år, nya möjligheter

2010, nytt år. Vart tar tiden vägen? Känns som den bara rusar iväg och jag inte hinner med.
Gårdagen var bra, emil & jag var hemma hos theresa och festa. jag var dock nykter, vågade inte låta emil köra. xD haha och lika bra var nog det då han somna vid elva. höhö. Stackarn hade ju vart uppe sen sex och jobbat.
men kvällen var lyckad med god mat, dricka och roliga männsikor. Kände ju knappt någon där och alla var några år äldre men det gjorde verkligen ingenting! Det bästa med att vara nykter är att se på alla andra mindre onycktra människor ;D haha många goda skratt igår. ;)

Idag så sov jag och emil till elva någon gång. Var längesen jag sov så länge. Äe ju en vuxen ansvarstagande vuxen nu som går upp i tid.. not. xD Dock är vi bra sega idag, hade tänkt att åka ut till stallet men idag skolkar jag ärligt. orkar inte! Blir att plocka bland alla kläder efter flytten samt städa i lägenheten. Längtar tills allt är klart!
Typ bara tavlor, hyllor och gardiner kvar men ändå.

Jävligt mycket tankar just nu. Vet inte vad jag vill längre. Antar att ni kan gissa vad jag pratar om..
Det tar så jävla mycket energi. Vet inte vad jag ska göra ärligt talat. Men jag kommer inte slutas hoppas, det måste bli som förr.. <3

Sen är det ju fler tankar som far runt. Hoppas verkligen det blir som jag vill, eller snarare som vi vill. :) Det skulle betyda guld för mig iallafall. Då börjar ett nytt underbart kapitel i mitt liv, och jag tänker offra det som krävs!

Nu ska jag städa.. wish me luck.
//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Du ändrar din design ganska ofta, men den här är snygg :D



Japp, en nytt år innebär ju nya möjligheter!

2010-01-01 * 17:36:55
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: haha okej, men ändå ;P

Ja, jag är envis och inte så nöjd alla gånger, men nu är jag definitift nöjd :D

2010-01-01 * 18:20:22
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: helga

snygg design!

2010-01-01 * 21:46:42
Postat av: Lovisa

Snygg design :D Tänkte faktiskt be dig om du ville fixa min nån dag ;D



Det är verkligen skönt att sova ut :D

Vi måste ses nån dag :D <3

2010-01-01 * 21:54:26
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0