5 februari | dåligt med uppdatering

Förlåt förlåt förlåt. Vill skriva av mig men har inte haft orken. är så mycket i huvudet nu så bloggen blir lågprioriterad. Tyvärr. Igentligen mår jag så mycket bättre av att skriva av mig så jag borde verkligen ta tag i detta nu. Har pysslat ihop en ny design idag för att uppmuntra mig själv. Såklart hedrad åt min ögonsten <3

Orkar verkligen inte rabbla upp allt som hänt sen sist jag blogga. Mycket finns i bilddagboken i bilder iallafall. Uppdaterade den igår så den går varm av alla gulliga kommentarer. hihi. :)

Men jag vill passa på att säga att puke är sämre igen, eller ja han fick ont när medicineringen gick ut så vi tillkallade en ny veterinär som är lite mer inne på detta med fång så nu går ahn på något nytt. Så mår väl lite bättre nu hoppas jag. Ska promeneras 5min 3ggr/dag nu. Stackarn <3 Håller på att febrilt leta efter stallplats. Ringde upp en tjej idag men lät inte så lovande.. samt har jag mejlat några idag så hoppas jag får nått napp.
Hämtade iallafall ut hans nya täcke idag. ^^ Ska provas imorgon. :D

På jobbet rullar det på, stressigt stressigt stressigt. Nu ska grisningen dra igång så långvecka för mig nu. Kommer jobba 13dagar i sträck. jag kommer vara död, grining och dum i huvudet så ni får ursäkta. ;) Tur att jag har junior att sova med i soffan på kvällarna. xD han är så söt. Kommer bli så tomt utan honom sen. :(

men Junior, jag & emil har vart på kvinnersta idag. :) Vart uppringd och trackad på facebook av eva & stina att de ville ha ut mig och fota lite reptiler så de kan göra ett bildkollage till med mina bilder. :) Känns himla smickrande att de vill ha just mina bilder. :') Värmer lilla hjärtat. haha

Så passa jag på att fråga om Stina kunde klippa juniors klor då jag själv inte har någon sax så nu är han trimmad och fin om fossingarna. ^^

Men nu ska jag kila vidare, någon konstig film om spindlar på Tv.n som emil vill att jag ska se så får väl slänga mig i soffan. :)
Ha det bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas verkligen att Puke mår bättre snart, stackarn :( <3

2010-02-05 * 22:55:57
Postat av: Linda

Gillar den nya designen, jätte fin :)

2010-02-06 * 00:38:08
URL: http://corellii.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hoppas Puke blir bättre snart <3

Hehe den filmen såg kim igår ;D liite överdriven kanske, haha! xD

2010-02-06 * 18:26:13
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0