21 februari | skön söndag

Hej allihopa, eller ja en del verkar ha dissat min blogg då jag inte har så många läsare längre. :( Trist men men så kan det vara :)
Bara vart hemma idag med och pysslat. Städat hela vardagsrummet och sen har emil fixat i köket. :) Som jag nu ställt till igen då jag lagat mat. moha! Har nämligen lagat till en wookrätt ned kyckling & nudlar nu ikväll. :) Gottgott och lite nyttigare än vanligt. ;) Iallafall första gången jag wookar xD Undrar om emil tyckte om det :P :P :P

Vi har också vart och handlat lite idag. Mat alltså. :) Rensat kylskåpet och fyllt på med nytt. :) Så nu känns det bra här hemma. ;D bara sovrummet kvar att fixa. x) Tjatar på emil att vi ska sätta upp lite hyllor & tavlor! Kliar i fingrarna på mig!! *emil suckar åt mig* ;)

Imorse var vi ute och lekte i snön med junior. haha seriöst snön gick till höften på mig. xD visst jag är kortis men ändå! xD haha helt sjukt alltså. var svinigt kallt dessutom. >.< Fick iallfall lite fina bilder. :) Speciellt en som emil fick lov att använda som profilbild på facebook för jag gilla den så. ;) Tog med den i dagens bloggbild också ;)

Monica var snäll & tog ut aegir idag när hon skulle köra storm. Tog honom som handhäst. :) Skönt så slapp jag stressa till det också så allt blev klart här hemma innan kvällen. :) Ska plocka med mig ridkläder till jobbet så hinner jag säkert ut i veckan :)

Tyvärr blev det ingen hemfärd till askersund. skulle blivit för stressigt, får planera in nästa helg. saknar att bo hemma faktiskt.. :(

Nu ska jag gå & njuta av de sista timmarna innan jag måste sova, dags för jobb imorgon igen. ;) Undrar om jag får någon slav från kvinnersta nu när de har lov ;D haha Usch elak jag är ;)
Godnatt på er!


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0