4 december | en riktig slappardag

Mörkret faller, och klockan är bara halv fyra! usch, vinters STORA nackdel. Dagarna är så korta. Nu är det officiellt mörkt både när jag åker hemifrån och hem från jobbet. Suck. Såhär dags slutar jag om dagarna nämligen.

Men men, jag har iallafall haft en himla skön dag. Kan ju inte sova länge på dagarna längre så gick upp vid nio.
Katterna hade frispel och höll på att riva hela lägenheten, så tog på mig, hängde kameran kring halsen och slängde ut dem i snön på uteplatsen. Så de fick lite stimulans i deras hyperaktiva hjärnor. Så nu har de sovit resten av dagen. Haha.
De tyckte nog att det var lite väl kallt och kom lydigt in när jag lockade på dem efter en halvtimme. Såklart var jag med dem ute hela tiden så de inte stack. ;)
Fick en hel del mysiga kort på mina fina pojkar.

Sen har jag ägnat resten av dagen åt att sitta här. Fixa på div hemsidor, påbärjar en ny bloggdesign som jag kastade igen. Inte alls nöjd! Så ni får dras med denna ett tag till tills jag får lite inspiration.
Har dock glömt bort att äta idag så magen börjar gnälla på mig. Vet inte vad jag ska laga för mat idag alltså. Blä vad trist det är med mat! Jag hatar att laga den. Men ska ta tag i mig snart. Dessutom behöver hela lägenheten städas. Köket fullt med disk och katterna har dargit runt med blomblad och spån överallt. Gaaaw, så otaggad men måste verkligen städa.

Tackar även Marie som lyssnar & förstår. Det betyder massor ska du veta. Du hjälper mig mer än du anar. Jag fixar det här. Eller hur? Massa varma hälsningar till dig!

Nä nu ska jag ta tag i det här. Iallafall snart. ;)
Imorgon ska jag hem och hälsa på familjen.
// Emma




Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh gumman..

tack för dom värmande orden <3

Dom värmer otroligt mycket

Det värmer att man gör nytta..

genom att egentligen bara vara en medmänniska

som lyssnar...

Ta hand om dig gumman..

massa kramar till dig från mig..

2010-12-04 * 20:45:36
Postat av: Emma | Nikoba

Svar till Marie: Värdesätter varje ord du sagt. <3

Kraaam

2010-12-04 * 21:06:50
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0