22 december | långledig nu

Jaha, då har man gått på jullov. Eller iallafall lång helg. Skönt.
Ska försöka vila min rygg lite, börjat få känningar igen av den. Stel som en 90-åring på morgonen.
Inte så roligt, faktiskt.

Helt okej dag på jobbet. Oflyt men inge större problem. Berodde nog mest på att jag är så himla trött. Ska bli skönt att sova ut lite imorgon.
PÅ eftermiddagen så gick jag en runda med Chefen i nya slakstallet. Händer mer och mer där nu. Snart klart. Bara vatten som ska dras in, samt koppla igång foder & vetilation. Sen är det redo för våra nassar. :)

Imorgon ska jag & Ida hänga på låset vid marieberg klockan tio. Ska handla alla julklappar tänkte jag. Bättre sent än aldrig. ;) Har jag supertur har jag fått lön. ;)
Sen blir det väl att köpa sig något att bära på julaftob också. Suck!

Ingen som känner sig manad att ge mina djur lite mat på julafton för en slant eller två? Vore toppen om jag kunde sova i sänna nämligen. Går jättebra att höra av sig. :)

Nu ska jag duscha, sen lägga mig i soffan,
och invänta bättre tiden. Tur man har trevligt folk på både sms & msn att prata med. :)
// Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tagit paus från hästarna? :)

2010-12-22 * 22:41:17
Postat av: Marie

Hej Gumman..

hade gärna hjälpt dig med djuren men det blir liiiite långt att åka för mig då.. ;)

Hoppas det löser sig för dig..

och jag passar på att önska dig

en riktig GOD JUL

Massa julkramar från oss..

2010-12-23 * 23:52:55
Postat av: emelie

jag kan hjälpa dig!! =) SJÄLVKLART hjälper jag dig! =) KRAM

2010-12-24 * 22:01:48
URL: http://dansantakossan.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0