21 december | svinkallt & grymt trött

Kallt kallt kallt, men ack så fint det är ute. Sluta klaga vafan. ;)
Såhär ska en rikigt vinter se ut. Även om det innebär tusen och åter problem som vi inte är vana med längre. Synd för oss. ;) Moder natur kör sitt eget reace oavsätt.

Sitter här, trött som en.. sengångare? Vart äckligt trött sen jag steg upp imorse. Var på väg att somna framför ratten flera gånger när jag åkte imorse. Inte bra! Ligger efter med sömnen, så ska alldeles strax gå och sova.
Gjort mig illa hela dagen på jobbet. Blir så fumlig och klantig när jag är trött. Lyckades ju tillomed att sticka in en spruta i handen när jag skulle behandla en gris. = ont i hela handen!
Men sista jobbdagen imorgon innan julledigheten infaller. Ska bli skönt. Ska försöka fixa alla julklappar på torsdag när jag är ledig. ;) Kan bli spännande.. men först och främst ser jag fram emot sovmorgon!

Ikväll har jag vart och fikat med Erik. Jättetrevligt. Var ju ett bra tag sen vi sågs. Inga klagomål inte. Dock ofint av dig att inte äta något, jag framställs ju som en tjockis! ;) Skärpning!
Dessutom höll jag på att krocka på väg till marieberg. ;)

Borde skriva massa mer, men jag har noll energi. Får bli imorgon eller något. Kanske borde fixa något intressant att skriva om? Hm. Godnatt folket.
// Emma

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0