1 december | gillar en riktig vinter

Jag myser faktsikt över att det ser ut som att denna vinter blir minst lika snörik som förra vintern. Älskar att det är ljust och torrt ute. Och denna kyla går ju att klä sig varm ifrån.
Skillnad är det när det regnar & blåser. Den kylan är bra mycket värre, tar sig in överallt. Sen blir jag så depp när det är mörkt och trist ute. Så jag tackar minsann inte nej till detta. :)
Och tänk, idag är det 1 december!

Haft en helt okej dag idag. En del tankar på jobbet men vafan, orkar inte lägga energi på det just nu.
Här hemma har jag nyss sagt åt mr. texas på skarpen då han rusa omkring och hävde ner allt han såg. Nu är han redigt sur på matte. Buse!
Det är så sorligt, de sitter och väntar på gamla husse.. Så fort någon öppnar dörren till entrén springer de ut i hallen och lyssnar. Önskar jag kunde förklara för dem. Men de vänjer sig ju så småningom. Att han inte kommer. Precis som jag. Saknar våra samtal något grymt. Hoppas han har det bra nu. Jobbar & sliter såklart. Tänker på honom. Massor.

Men men, nu ska jag bänka mig framför tvn. Bonde söker fru snart, sen är det grey's. :)
Är det något finns jag på mobilen!
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0