25 maj

Ännu en dag då, allt känns så jävla befriande! Klar med allt nu i skolan. Förrutom sekten men den blir absolut klar imorgon. Gjorde sista provet idag, hade inte övat men kunde allt iallfall. Eller ja det kändes som det. :) Hade också redovisning på naturkunskapen om försurning. Gick väl helt okej. haha eller nått.
Fick reda på att slutbetyget i sällskapsdjur blev MVG, yes! 200p alltså. :D Känns asbra!

Stallet nu på eftermiddagen. Älsk & jag hämtade bommana i örebro, ojoj överlastad bil? xD bommar ända fram till backspegeln ;) tur att vi inte blev stoppade haha.
Aja, linda och jag red iallfall neråt byn idag för att miljöträna. asvarmt och puke var inte alls taggad. :S red iallafall upp och ner på ett grönområde vid tisarvägen. meterhögt gräs, harar som sprang vid våra fötter och cyklister mm som störning men hästarna skötte sig bra. skuttade även över lite diken. puke var superduktig när han väl vågade ;)
På vägen hem blev storm  rädd för något vilket fick puke att slänga sig ned på vägen och frysa fast. fick inte kontakt med honom fören jag daska till honom med spöt på arslet! knasiga häst! fjanta sig typ 50m extra bara för att.. suck på honom. ;) <3

På vägen hem lufsa vi lite i skogen. :) nyttigt som bara den. då piggnade även hätarna till ;)
När vi skrittade av så ille linda testa rida damsadel vilken hon gjorde xD hon fick ävem mig att testa och det gick! visserligen gick puke lite spänt och titta väldigt underligt på mig men han skötte sig ;) knashäst <3 tur att han tillät det för vi ska ju ta studentkort på hästarna ^^ kan inte direkt sitta gränsle med min klänning xD

sen fick puke sätta på sig sitt insektstäcke och så sa vi hejdå och åkte hem.
Här hemma har jag fått massa svar från folk som vill köpa bilder så imorgon blir det att jobba vid ps ;)

Gonatt alla!
//Ämma

* från ridturen idag *

Kommentarer
Postat av: LovisaW

Grattis gumman till betyget! :D Va skoj att ni ska ta studentbilder på pållarna :D Tror ja ska rida barbacka i min klänning sen när ja blir helt återställd ;D Genom skogen på min svarta springare! :D

2009-05-26 * 18:07:46
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0