29 mars

Välkomna tillbaka kära läsare ;) saknat mig? ;D
NU är jag äntligen klar med nya designen. ^^ Iallafall för stunden. :) Jobbat som ett as i flera dagar för att få det som jag vill, relativt nöjd nu. :) Kanske ska ändra på headern men det får bli senare i såfall.

Ja vad ska man säga, haft en tråkig söndag idag .. inget stall idag men förhoppningsvis imorgon. :) Har ju fått lov att testa att spänna igen munnen på puke nu. Har verkligen prövat en massa metoder men inget funkar så funkar inte detta så vet jag inte vad. Linda och jag var ju ute och red i onsdags vilket inte slutade så bra hehe, lite  halvsken i skogen ;) inge farligt men hade knappt någon kontakt alls med puke vilket inte känns direkt bra. Men nu får vi se om det blir bättre. :)

Monica ringde också igår och berätta att hon köpt grejjer till hästarna för 1800spänn. :D nya ryktlådor, ett nytt träns åt Storm och en voltige/tömkörningsgjord åt Puke. :D superkul! + lite annat smått och gått till sadelakammaren. Sen bad jag henne sätta upp krokar där vi står och borstar så man kan hänga upp träns etc där vilket hon skulle fixa. :) superbra!

Men men nu ska jag och sötaste älskling åka till Kumla. :) Ha det så bra! Kommentera GÄRNA nya designen. :)
//Ämma

Kommentarer
Postat av: Amanda

de blidde superfint ^^

2009-03-29 * 20:56:43
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: helga

den är skitsnygg! jag önskar min kunde va snygg som din ^^

2009-03-29 * 22:00:00
URL: http://helgiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

dfgfd

2009-03-29 * 22:07:01
Postat av: Anonym

6yt5t5

2009-03-29 * 22:29:50
Postat av: Lovisa W

Blir så avis på dig xD ska f*n fixa så ja får träna för tränare i sommar med Troy :D då får du komma och fota <3

2009-04-03 * 21:58:59
Postat av: Lovisa W

Glömde kommentera designen.. Den är skitsnygg Ämma!! :D

2009-04-03 * 21:59:36


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0