21 mars

Saknar profeleringen.. massor.. inte blir det bättre av att du srkiver sådär stina! men tack iaf såååå kul att höra :')
det jag saknar är sammanhållningne man får i en sån liten grupp (även om vissa är riktigt jävla omogna idioter som jag inte längre pallar med vilket jag tänker stå för, väx upp för fan och lär dig lyssna och tro på saker som är sanna).
Dessutom så var vår studeresa till stockholm en av de bästa skolresor jag gjort, fan vad kul vi hade :D saknar! ne usch nu måste jag tänka på annat. ^^

Imrogon kommer mamma och pappa hem. :) ska bli kul att se dem igen :) dessutom ska mamma få sin födelsedagspresent då. :D

Idag så har det inte hänt så mkt, mest tagit det lugnt jag och älsk. for iväg till stan förut efter att ha matat fåglarna. var tvungen att inhandla lite hö till kaninerna. blev också ett nytt kompostgaller så jag kunde bygga ut buren lite. :) delade av så stampe fick lite mer att springa på. för övrigt har kaninerna vart ute hela dagen. :) kaninväder verkligen! :D
älsk och jag var dessutom till hargebadne en sväng och fotade lite :) så härligt, dock kasta älsk en kotte på mig -____- så jag fick en fläskläpp! tack lixom?? bara för att han var tvungen att ha kottkrig?? wft hur gammal är du?? xD  haha <3 tok! <3

aja mest slapp idag asså.
igår så var jag och linda iväg till stallet och red. :) ridit varannan dag hela veckan. :) superbra för hästarna att gå så mkt nu. :) börjar kännas på dom redan att dom är lite piggare ute än i början :D iaf märker jag skillnad som ridit som sen i januari :) puke blir mer och mer stadig under ryttare nu. :) kul att börja känna skillnad. :) dessutom tycker jag han böööörjat få lite ryggmuskler. :) känner ju varje gång så han inte har ont i ryggen och man börjar känna lite faktiskt. :))

skulle vara kul att typ lägga ut lite "bommar" nånstans och rida lite cavaletti. :) skulle vara supernyttigt för dom :D kanske kan göra det i hagen där det är hyffsat plant. :) men men..

igår red vi iaf tågslingan. :) lufsade lite bredvid vägen i skogen så dom fick tänka lite på var de satte fötterna, puke var superduktig och lyssnade superbra men storm bara vräker sig på xD haha du har lite att jobba med linda ;D haha
skulle vara kul om jag hann ut imorgon en stund med vet inte hur dte blir :/ om älsk följer med är det inga problem för då kan vi svänga förbi på vägen hem till kumla. vill longera puke lite eller kanske tömköra. :) funderar allvarligt på att köpa en tömkörninggjord, så sugen. behöver en padd också.. aja vi får se. :)

på måndag hoppas jag du är på linda att hänga med innan skolan? :D
jaja nu ska jag snart mata fåglarna ocg gå och sova :) natti!

//ämma

* fotade litchi idag *


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha roligt med kottkrig ;)

Jaa, eller asså jag vet inte.. tror inte att jag kan imorgon :( Måste på lektionen.. usch hatar den! Hade hellre åkt ut dit .. :O

2009-03-22 * 11:10:37
Postat av: Lilja

jag tyckte oxå att sth resa va en av dem roligaste resa vi har gjort.Vi hade skit kul med.Och även jag saknar profileringen med Camilla:(

2009-03-22 * 16:17:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Lovisa W

Va kul att det går bra :D nu måste ja snart följa med dig juu!! :O lovet :) då du!

2009-03-22 * 20:11:00


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0