23 juni

Kortfattat sagt så har dagen vart åt helvete!
Började 05.00 på jobbet, vägde 200slaktsvin vilka inte var ett dugg samarbetsvilliga, tappade motskivan rätt ner genom spalten. *borta* och alla dumma grisar bara var virriga och allmänt korkade + att jag var trött och hade annat i tankarna. suck..

vid lunch fick jag det härliga beskedet att Emil ville göra slut pga av bråk, slutade jobbet och körde i 140km/h till hjortkvarn för att prata. lämnade tillbaka förlovningsringen och skiljdes med ett "jag vet inte vad jag vill", åkte gråtandes till åsbro till bästaste malin som lyssnade på mig och där stannade jag till halv sex, behövdes <3 tack gumman!

här hemma har jag bara käkat lite, kollat på film och varit allmänt deppig. vi ska försöka igen.. just nu är jag bara tom och chockad. :(nu ska jag sova, upp klockan 04.00..

Gonatt
// Ämma


Kommentarer
Postat av: jossie

:'( nej

2009-06-23 * 21:44:45
Postat av: Lovisa W

Nej men va hemskt :O ni som är så fina ihop <3 usch.. hoppas det löser sig gumman <33

2009-06-23 * 22:36:35
Postat av: Amanda -Bloggen om glaskonst och livet runt om

<3 finns här om du vill prata om ngt <3

förstår att de är jobbigt och jag vettefan hur de är nu mellan er för att ja varit borta ett tag.. men hoppas du mår bra(bättre?) iallafall!!

puss

2009-06-27 * 00:09:13
URL: http://coozie.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0