11 juli

Härlig dag, trots dåligt väder.
Älsklingen och jag har bara tagit det lungt. Sov länge tillsammans, gick upp vid halv elva och åt frukost. Tittade på film och åkte sen till kumla så att han kunde hämta lite kläder och grejs. På vägen åkte vi ochså förbi stallet och lämnade av lite grejer som låg i bilen. Bla nya whiteboardtavlan och min nya ridhjälm. :D Hästarna såg blöta och nöjda ut längst nere i hagen där de stod och käka ;) Brydde sig inte ens om att komma och hälsa. oartiga små saker det där alltså. ;)

nu när vi kom hem så har vi mest haft det mysigt. somnade till vid femsnåret och sov till sju. hm det är fel på mig. kan det vara normalt att vara såhär trött? hm ska snacka med vårdcentralen på måndag då jag ändå ska skaffa nya p-piller.

när jag vaknade igen (läs vi då emil och slockna) så lagade vi mat. got mat. värsta dutkiga är vi som lagar mat istället för att käka halvfabrikat :O iag blev det klyftpotatis och fläskkotletter. det avnjöts till filmen Im legend. Grymt bra men lite konstig och skitspännade! hihi iallafall tyckte jag det som satt i emils knä stundtals pga av att jag var så nervös. xD Någon annan som sett den? :)

Nu har vi nyss tagit in kaninerna och satt oss framför varsin dator. Hade vart skönt med en promenad. hm. Älskling? ;D
Nädå, blir väl sängen sen. Hoppas alla mår bra!

// Ämma


Kommentarer
Postat av: älskling

hmm promenad :S vet inte har ju så ont i stor tån :D kan inte vet inte orkar inte jobbigt :D sova låtar skönt :D älskar dig gumman <3

2009-07-11 * 22:07:46
Postat av: Jossie

Tror faktiskt att det kan vara normalt att vara så trött, hoppas det. Annars måste jag nog också uppsöka läkare haha :D Ne men, är det helg o man får vara med sin älskling så borde det vara lugnt :) Vilken god mat ni gjorde, själv körde vi halvfabrikat idag. Men men, vi brukar laga riktig mat. Eller Oskar lagar mat o jag diskar, som det är hemma hos oss. Har inte sett filmen, men kanske ska skriva upp den, så man vet vad man ska välja för film nästa gång...

Japp, idag mår jag bättre än någonsin! Underbar känsla, som om jag svävar på moln! (A)

Ha det bra du också! *Vaddå tog till mig av "hoppas alla mår bra!"* hihi

2009-07-11 * 22:50:11
Postat av: Ämma

hm fast har vart så här trött sne ty.. hm april? kan vakna efter 10h sömn, käka frukost sen vara så trött att jag kan somna om igen. och jag har inge o vara stressig över som jag trodde det berodde på då när skolan va igång. hm.. känns inte normalt. okej att man kan vara trött men inte såhär? kommer lixom inte krypande utan helt plötligt, som att jag vart uppe tre dygn utan att sova :/

2009-07-11 * 22:52:25
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Jossie

Okej, så trött kan aldrig jag vara. Brukar aldrig kunna sova lika länge som Oskar utan att få myror i benen :P Kanske bra om du pratar med farbror doktor då ;)

2009-07-11 * 22:54:53
Postat av: Dvärghundspossen

Ibland kan man ju bli jättetrött för att man får semester... man har liksom förträngt all trötthet när man haft massor att göra, sen släpper man fram den när man får ledigt.

Postat av: Lovisa W

Jäklar va duktiga ni är :D det ser inte så dumt ut det heller ;D

2009-07-12 * 11:58:34
Postat av: Ämma

Svar till Lovisa: hihi tack sötnos ;D

2009-07-12 * 12:37:14
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Johanna

klart att vi ska ses någon dag :)

2009-07-12 * 17:50:15
URL: http://ohyeahjohanna.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0