motionssim

gud vad duktiga jag och älsk vart nu. vi har vart till gustavsvik och motionsimmat! älsk simma 400m viklet var personligt rekord! ;) jag vet inte vad ja stanna på, men 6-700m typ. simma iaf 30min utan uppehåll, känns bra såhär efteråt :) vill börja träna igen men men vi får väl se. ska försöka pallra mig upp och gå imorn iaf. ^^ läskigt att gå i skogen på morgonen när det är mörkt .. >.< men men.
annars har det vart en lugn dag. vita timmar på morgonen, plugga lite rester och så. sen etologi på eftermiddagen. kul o träffa malin och ida igen. :) <3 ses ju inte så mkt nu under profeleringen. :O sen som sagt simträning. :)
nu väntar film med älsk och bonde thomas :P

ha det toppen!
//Ämma

Kommentarer
Postat av: sara

Ojoj mycket motion.. jag har också fått sånt där tok ryck nu och vill börja motionera det är nog vår känslor XD haha

2009-02-03 * 22:09:58
URL: http://0ttosblogg.bloggsida.se/?p=123
Postat av: AMBA

Hwja stumpan!

Bra med träning... hör gärna av dig om du vill ha en simkompis i kumla... simmar gärna en halvtimme.. har varit uppe på 45 min... men det var länge sen.





AM

2009-02-04 * 21:30:45
Postat av: Lovisa

Jaa va duktig du äär :D (Y)

2009-02-07 * 18:22:02


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0