21 F E B R U A R I

Hej alla kvällsnissar ;) Sätt att många vart inne på bloggen idag och suktat efter ett nytt inlägg från mig ;) så nu slipper ni vänta mer woho! ;D

dagen som vart då, började väl mindre trevligt med tjafs med älsklingen. Dock är det fixat nu så inget ni behöver bry er om, vi älskar varandra och så lär det förbli ;) <3

Var också på pimpeltävling imorse. Sportlovsaktivetet som Hammarslaget hade. pappa och mamma fixar me det där och jag brukar vara med o fiska lite. :) fick två småååååååå abborrar xD haha finns ingen fisk i hammarsviken men men ;) va nån unge som var med 3hg fisk ;)

sen kom älsk hem och vi har softat hela dagen. Imorn har han lovat att följa med och fota när jag rider Hamma så förhoppningsvis blir det lite fina vinterbilder på oss :D <3

Lite saker jag måste göra imorgon:
* Rida
* Städa kaninburar
* klippa klor kaninernas klor
* Klippa Stampes tänder
* packa
* Åka till Kumla

Nä nu ska jag snart sussa, kanske blir någon film innan vem vet. :) Föresten så är dte på g lite förändringar på bloggen. :D kul va? :D
Hälsningar Ämma


Bilden är hämtad från Google.se

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja, vi vill se fina vinterbilder på er! När du skrev Kumla tänkte jag direkt på Kumla Anstalten.



Så orienterad är jag i de trakterna. xD

2009-02-23 * 00:36:24
URL: http://cristallic.blogspot.com/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0