23 augusti

jaha idag har det vart fullt upp. dop för brorsdotter sara idag. söta unge. :) skrek ingenting i kyrkan. ^^ hemma vart det god mat och trevligt sällskap. visserligen var väl inte jag så mycket att snacka med då jag inte alls mår bra. känner mig nästan febrig, och har mått illa i stort sätt hela dagen. suck.. kan man någonsin få må bra?

var iallafall ut och klappade på hästarna en snabbis i förmiddags. skulle hämta syster vid tåget inne i hallsberg och vi var lite tidiga så svängde förbi där. i stallet var frank fullt upptagen med att riva ner väggen till vindskyddet som håller på att ge sig, höll på att ramla av stegen när vi tjoa hej. x) tänk att jag ska packa godis i veckan och även att vi ska få ordning i sadelkammaren, beror lite på hur frank jobbar. :) imorgon ska jag iallafall ut och rida långtur på pållen. ^^ får väl se om jag får med mig sällskap ut. får väl vara glad för det jag får nu.. suck. dagarna blir bara kortare och kortare och stackars linda jobbar ju till fem. dessutom läste jag på hennes blogg att hon blivit erbjuden helgjobb framöver så då ryker det ännu mer tid.. men det är väl sånt man får ta. :(

nu väntar lite filmmys sen dags att sova. hem till kumla imorgon. :)


Kommentarer
Postat av: helga

värst vad du går på dop hela tiden ^^

2009-08-23 * 21:51:14
URL: http://helgiis.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0